Voorbereidingen - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Karina

09 Juli 2018 | Malawi, Blantyre

Nog 2 dagen en dan vertrek ik opnieuw naar Malawi. Ik ben druk bezig met alle voorbereidingen. Mijn koffers inpakken, huis en tuin op orde maken, en de laatste boodschapjes zijn binnen, enz.
Een cliënt op mijn werk, heeft mijn koffer zo versierd (beschilderd) dat ik hem in ieder geval niet kwijt kan raken.
Ook heb ik samen met een vriendin weer een hoop lesmateriaal gemaakt voor de 3 scholen; Good Samaritan school, Alemekezeke school en school in Satemwa.
Waarschijnlijk brengt Willemijn me, met dr kids, naar Brussel en dan begint het grote avontuur weer. Ik heb er zin in!

  • 09 Juli 2018 - 19:19

    Marianne Meesen:

    Hoi Karina,
    Ik wens je een hele goede reis toe, met veel mooie , fijne ervaringen.
    Je reisverslag ga ik volgen.
    Geniet en kom veilig weer terug!
    Groetjes van Marianne Meesen.

  • 09 Juli 2018 - 21:11

    Karien Tramper:

    Hee Karina, goeie reis maar weer! Leuk bedacht : 7.0 !! echt al de 7e keer ? Het blijft elke keer opnieuw een hele belevenis voor je, he. Succes met alles wat je daar wil gaan doen, met al je spulletjes die je meeneemt. Ze zullen er blij mee zijn. Als je tijd hebt : wij zijn ook op deze site te vinden onder detrampertjes@waarbenjij.nu ! We tellen ook al af, nog een weekje ... Veilige reis en tot horens, Karina . Groetjes van die andere Karien ;-)

  • 09 Juli 2018 - 21:14

    Karien Tramper:

    detrampertjes.waarbenjij.nu zonder @


  • 09 Juli 2018 - 21:44

    Ank:

    Goede reis Karina. Hij is er altijd( en overal) bij. Wat zal jij uitzien naar jouw kindjes. Een fijne ontspanende tijd gewenst.
    Liefs,
    Ank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karina

Op 30 juli stap ik in het vliegtuig naar Malawi om op 26 augustus weer in Goes aan te komen. In die tijd zal ik wonen bij David en Elisabeth Chitsonga, ht voorgangers echtpaar, in huis wonen. Ik wil hen graag helpen met allerlei voorkomend werk. Verder wil ik ook graag de scholen bezoeken. Al met al wordt het vast een leerzame en boeiende reis. Ik heb er veel zin in, maar vind het ook spannend, omdat ik deze reis alleen ga doen; gelukkig gaat de Heer met me mee. Groetjes, Karina.

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 31903

Voorgaande reizen:

11 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Malawi 7.0

21 Juli 2017 - 18 Augustus 2017

Malawi 2017

24 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

A handful times

13 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Jorika in Malawi

09 Juli 2013 - 05 Augustus 2013

Malawi 3e x

30 Juli 2010 - 26 Augustus 2010

Malawi here I come

Landen bezocht: