Voorbereidingen Malawi - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Malawi - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Malawi

Blijf op de hoogte en volg Karina

17 Juli 2017 | Malawi, Blantyre

Inmiddels zijn de voorbereidingen weer begonnen. Koffers pakken, wat neem ik wel mee en wat niet. Welke speelgoed/boekjes enz wil ik meenemen en daar achterlaten, allemaal vragen die ik de komende dagen bij het inpakken van mijn koffers beantwoord ivm de ruimte die ik in de koffers heb.
Mijn visum heb ik binnen. Het was even een gepuzzel, want dit jaar heb ik voor het eerst een visum nodig in Malawi.
Verder ben ik bezig om allerlei schoolspullen te knippen en plakken en vervolgens te lamineren. Ik ben erg benieuwd wat er nog van voorgaande jaren aanwezig is.
Ik heb veel zin om iedereen weer te zien.
Vrijdag vertrek ik. Willemijn en Gerben en de kids zullen me naar het vliegveld brengen.

  • 17 Juli 2017 - 15:10

    Els:

    Ja Ja karin nu wordt het super echt meid.
    Zo zitten we nog gezellig samen koffie te drinken en voor dat je het weet zit je
    op het vliegtuig.:)

  • 18 Juli 2017 - 09:54

    Corina:

    Lieve Karina, heel veel succes met de voorbereidingen en fijn dat je ons weer laat meegenieten met al je belevenissen! Goede reis en geniet ze!

  • 18 Juli 2017 - 14:07

    Janet Lavooij:

    Hallo Karina,
    Succes met de voorbereidingen en ik wens je een hele goede vlucht toe en veel plezier om daar in Malawi weer iedereen te ontmoeten die je dierbaar zijn.
    Groet, janetL

  • 18 Juli 2017 - 15:29

    Karien:

    Spannend Karina, weer bijna zover! Ik wens je een veilige reis en hoop op mijn vakantieadres je belevenissen te kunnen volgen. Een hele fijne tijd hoor!!

  • 18 Juli 2017 - 20:38

    Joke Bakker:

    Lieve zus, je bent al bijna weg!!!! Welke datum?
    Veelsucces met alle voorbereidingen en een heel goeie reis in alle opzichten

  • 18 Juli 2017 - 21:52

    Adinda:

    Weer spannend om op pad te gaan! Echt dapper! Veel plezier!

  • 25 Juli 2017 - 09:49

    Hans:

    Dag Karina,
    Ik hoop dat je een prachtige reis zult hebben in alle opzichten. Ga met God en Hij zal met je zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karina

Op 30 juli stap ik in het vliegtuig naar Malawi om op 26 augustus weer in Goes aan te komen. In die tijd zal ik wonen bij David en Elisabeth Chitsonga, ht voorgangers echtpaar, in huis wonen. Ik wil hen graag helpen met allerlei voorkomend werk. Verder wil ik ook graag de scholen bezoeken. Al met al wordt het vast een leerzame en boeiende reis. Ik heb er veel zin in, maar vind het ook spannend, omdat ik deze reis alleen ga doen; gelukkig gaat de Heer met me mee. Groetjes, Karina.

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 31921

Voorgaande reizen:

11 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Malawi 7.0

21 Juli 2017 - 18 Augustus 2017

Malawi 2017

24 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

A handful times

13 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Jorika in Malawi

09 Juli 2013 - 05 Augustus 2013

Malawi 3e x

30 Juli 2010 - 26 Augustus 2010

Malawi here I come

Landen bezocht: