De dag voor vertrek - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu De dag voor vertrek - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu

De dag voor vertrek

Door: Karina

Blijf op de hoogte en volg Karina

08 Juli 2013 | Malawi, Blantyre

Mijn laatste werkdag zit erop. Vandaag druk bezig geweest met de laatste boodschapjes en het inpakken van mijn koffers. Ja je leest het goed, kofferS. Tot mijn grote vreugde mag ik 2 koffers van 23 kilo meenemen. Één met kleding en spullen voor mezelf en een met allemaal schoolspullen, speelgoed en andere spullen voor de kinderen daar. Je begrijpt dat ik daar heeeeeel erg blij mee ben.
Gerben en Willemijn zullen mij morgen naar het vliegveld brengen.


Gebedspunten:
- een goede reis
- bescherming, doordat de armoede toeneemt, nemen ook de overvallen en berovingen toe.
- dat ik me niet eenzaam zal voelen, omdat ik deze reis toch alleen maak
- hulp bij allerlei praktische zaken die ik ongetwijfeld tegen zal komen
- goede communicatie; ik vind de taal nog steeds moeilijk
- dat bestaande relaties verdiepen en misschien nieuwe relaties gebouwd kunnen worden.
- voor creativiteit, om met de beschikbare middelen zoveel mogelijk te doen
- goede gezondheid
- voor de achterblijvers, dat alles met hen ook goed zal gaan.

  • 08 Juli 2013 - 18:59

    Joke Ruijsink:

    Lieve Karina,

    Een heel goede reis en tijd gewenst !
    Geniet ervan !

    We volgen je en zullen voor je bidden !

    Hartelijke groeten,
    Joke.

  • 08 Juli 2013 - 20:18

    Adinda:

    Lieve Karina,

    Een goede reis gewenst! Geniet van je tijd daar!
    Gods zegen gewenst! Ik denk aan je en bid voor je!

    Liefs, adinda

  • 08 Juli 2013 - 20:25

    Bernardine:

    We gaan je uiteraard weer volgen en wensen je een hele goede en gezegende tijd in Malawi!

    Heb je de kaarten voor David & Elizabethi (en voor jezelf) nog ontvangen?

    Groeten, Bernardine

  • 08 Juli 2013 - 20:50

    Jooske:

    HOi Karina,

    Een hele goede en behouden reis.Fijn dat je twee koffers mag mee nemen.Fijn dat we je weer kunnen volgen.
    En natuurlijk zal ik voor je bidden en aan je denken en reageren op je bericht.

    Lieve groeten Jooske

  • 08 Juli 2013 - 23:18

    Ronald:

    Karina een hele goede reis, geniet, suc6 en C-gen! We houden contact.

  • 09 Juli 2013 - 08:54

    Peter:

    Lieve Karina,

    Het is goed je hart te volgen, waarheen het je ook leidt,
    want het is niet mogelijk een reis te ondernemen, die dichter bij jezelf blijft.
    Ik wens je een behouden aankomst.

    veel liefs en het beste, je broertje Peter

  • 09 Juli 2013 - 15:25

    Els:

    he lieve karin leuk om je zo te kunnen volgen dit gaat goed komen
    he!!

    sjalom,
    Els

  • 18 Juli 2013 - 00:10

    Marlies Je:

    Hey karina

    wat fijn dat 2 koffers kon mee nemen! Die had je wel nodig!! kon je toch iets meer mee nemen! Fijn!

    Groetjes Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karina

Op 30 juli stap ik in het vliegtuig naar Malawi om op 26 augustus weer in Goes aan te komen. In die tijd zal ik wonen bij David en Elisabeth Chitsonga, ht voorgangers echtpaar, in huis wonen. Ik wil hen graag helpen met allerlei voorkomend werk. Verder wil ik ook graag de scholen bezoeken. Al met al wordt het vast een leerzame en boeiende reis. Ik heb er veel zin in, maar vind het ook spannend, omdat ik deze reis alleen ga doen; gelukkig gaat de Heer met me mee. Groetjes, Karina.

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 32004

Voorgaande reizen:

11 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Malawi 7.0

21 Juli 2017 - 18 Augustus 2017

Malawi 2017

24 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

A handful times

13 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Jorika in Malawi

09 Juli 2013 - 05 Augustus 2013

Malawi 3e x

30 Juli 2010 - 26 Augustus 2010

Malawi here I come

Landen bezocht: