Reactie van Ronald betreft de vlucht van Karina - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu Reactie van Ronald betreft de vlucht van Karina - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu

Reactie van Ronald betreft de vlucht van Karina

Door: karinad

Blijf op de hoogte en volg Karina

31 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen,

Graag wil ik jullie even laten weten, op verzoek van Karina, dat zij veilig is aangekomen. De reis heeft wel 4 uur langer geduurd dan gepland maar dat kwam dus door het slechte weer. Met een lange vlucht helemaal door naar Lilongwe (extra stop) om beter weer af te wachten kwam Karina uiteindelijk om 16.00 uur aan in Blantye. De telefoonverbinding is vanavond uitermate slecht dus we konden in de 10 minuten dat we verbinding hadden elkaar maar circa 5 minuten verstaan. Hieruit heb ik wel kunnen opmaken dat het goed met Karina gaat ook al is ze moe van de lange reis. Ze waren nu aan het bijpraten met elkaar en Karina moest nu haar uiterste best doen om haar Engels weer op te pakken zo gaf ze aan. Dat viel geloof ik nog niet echt mee. Ook haar Nederlandse mobiel doet het nog niet dus ze zal nu ws. geen sms berichten kunnen verzenden en ontvangen. Ik heb haar gezegd welk netwerk ze moest selecteren in haar mobiel in de hoop dat het straks allemaal wel gaat werken. Morgen zal ze met de familie Chitsonga naar de kerk gaan dus ik heb afgesproken maandag ochtend opnieuw te proberen haar te bellen. Voor nu in elk geval de groeten van Karina vanuit Blantyre Malawi.

Groet Ronald

• 02 Augustus 2010 - 07:09

Matty Koppejan:

Hoi lieve Karina, dappere held! Het is je gelukt, je bent er, daar waar je zo naar uitgekeken hebt! Wat zal je moe zijn na zo hard werken en zo'n lange reis. Een heel gezegende tijd. Succes met je engelse spraak (gewoon doen!) en een dikke knuffel, Matty (en Floor)

• 05 Augustus 2010 - 20:05

Ank:

Dat was een snelle reaktie zeg.Waar een computer al niet goed voor is.
    Bedankt Gerben.
    Vind het heel fijn te weten nu hoe het gegaan is.Tenslotte bid je ervoor.Groetjes.

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Zaterdag tot maandag

13 Augustus 2010

Vervolg alemekezekeschool
Karina

Op 30 juli stap ik in het vliegtuig naar Malawi om op 26 augustus weer in Goes aan te komen. In die tijd zal ik wonen bij David en Elisabeth Chitsonga, ht voorgangers echtpaar, in huis wonen. Ik wil hen graag helpen met allerlei voorkomend werk. Verder wil ik ook graag de scholen bezoeken. Al met al wordt het vast een leerzame en boeiende reis. Ik heb er veel zin in, maar vind het ook spannend, omdat ik deze reis alleen ga doen; gelukkig gaat de Heer met me mee. Groetjes, Karina.

Actief sinds 17 Juli 2010
Totaal aantal bezoekers 31998