3-1=2 - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu 3-1=2 - Reisverslag uit Blantyre, Malawi van Karina Dingemanse - WaarBenJij.nu

3-1=2

Blijf op de hoogte en volg Karina

11 Juli 2014 | Malawi, Blantyre

Toen ik woensdag uit school kwam, stond mijn telefoon te knipperen. Ik kreeg een verdrietige Ria aan de lijn. Ik kan niet mee....ik ben ziek en mag van de dokter niet mee...... Wat een ontzettende teleurstelling. Zeker voor Ria die zich er zo op verheugd had, maar ook voor Jooske en mij. We moeten het eerst even verwerken. De gezondheid van Ria is prioriteit en het belangrijkste is dat ze nu tijd neemt om weer beter te worden.
Jooske en ik gaan desondanks aan de slag met het inpakken van de koffers. Robert heeft navraag gedaan hoeveel bagage we mee mogen nemen. Dat blijken toch 2 koffers per persoon te zijn, dus dat is weer een meevaller. Zo verandert er op het laatste moment nog van alles. Het gevolg is dat je er heel druk mee bent.
Morgen gaan we samen nog even langs Ria en nemen een aantal spulletjes mee (knuffeltjes) die zij had verzameld om mee te nemen. Die kunnen er bij ons nog wel tussen gestopt worden. En dan is het de bedoeling om zondagmorgen om een uur of negen te vertrekken richting Brussel.

groet Karina

  • 12 Juli 2014 - 08:39

    Ronald Boomsma:

    Karina en Jooske,
    heel veel succes met de allerlaatste dingen die geregeld moeten worden. Het is een grote teleurstelling dat na maanden van voorbereiding als groep, Ria door gezondheidsomstandigheden gedwongen wordt om thuis te blijven. We wensen haar beterschap en jullie veel flexibiliteit om in een aangepaste samenstelling toch te kunnen doen wat nodig is in Malawi.

    Laten we Ria in gedachten en gebeden - en via digitale mogelijkheden - meenemen op reis, en we zien er naar uit dat ze een volgende keer alsnog mee zal gaan.

    Hartelijke groet namens het gehele bestuur,
    Ronald Boomsma

  • 12 Juli 2014 - 10:35

    Bernard:

    Karina en Jooske, een heel goede tijd in Malawi!!

  • 12 Juli 2014 - 11:03

    Els:

    Hallo dames laat je niet ontmoedigen
    Ga met goede moet op stap want onze god is zoooo groot
    laat zo je licht maar schijnen bij alles wat je doet zodat de mensen zeggen
    God is goed.

  • 12 Juli 2014 - 15:48

    Joke Eversdijk:

    Ria van harte beterschap!
    Jooske en Karina; veel plezier in Afrika. Ik hoop de foto's te kunnen bewonderen eind augustus!

  • 13 Juli 2014 - 12:00

    Bernardine:

    Wat ontzettend jammer dat Ria niet mee kan! Desondanks wensen we jullie met zijn tweeën toch een hele goede en gezegende tijd in Malawi. Doe iedereen daar de hartelijke groeten en we blijven jullie volgen...

  • 15 Juli 2014 - 15:04

    Els:

    lieve dames ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en veilig op jullie plekje
    zijn aan gekomen.

  • 19 Juli 2014 - 10:54

    Joke Bakker:

    Hallo lieve zus, hallo Jooske. Door onze drukte lees ik nu pas jullie verslagen. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Jammer dat Ria niet mee kon. Alle goeds gewenst in Malawi en we gaan jullie verslagen weer volgen. Liefs. Frits en Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Blantyre

Karina

Op 30 juli stap ik in het vliegtuig naar Malawi om op 26 augustus weer in Goes aan te komen. In die tijd zal ik wonen bij David en Elisabeth Chitsonga, ht voorgangers echtpaar, in huis wonen. Ik wil hen graag helpen met allerlei voorkomend werk. Verder wil ik ook graag de scholen bezoeken. Al met al wordt het vast een leerzame en boeiende reis. Ik heb er veel zin in, maar vind het ook spannend, omdat ik deze reis alleen ga doen; gelukkig gaat de Heer met me mee. Groetjes, Karina.

Actief sinds 17 Juli 2010
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 31986

Voorgaande reizen:

11 Juli 2018 - 08 Augustus 2018

Malawi 7.0

21 Juli 2017 - 18 Augustus 2017

Malawi 2017

24 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

A handful times

13 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Jorika in Malawi

09 Juli 2013 - 05 Augustus 2013

Malawi 3e x

30 Juli 2010 - 26 Augustus 2010

Malawi here I come

Landen bezocht: